Практичний психолог

/Files/images/SDC19249.JPG

Шикула Ольга ІгорІвна

Освіта: Вища

Дитячий психолог - фахівець, який допомогає дорослим зрозуміти, що відбувається з їхньою дитиною і з ними. Робота йде як з дітьми, так і з дорослими щодо виявлення проблеми і пошуку рішень. Психологічне консультування дітей - це особлива форма допомоги сім'ї з боку психолога, орієнтована на подолання життєвих труднощів дітей та їх батьків.


/Files/images/psiholog/11111.jpg

ГРАФІК РОБОТИ НА 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК:

Пн.: 8.00 - 16.30

Вт: 8.00 - 16.30

Ср.: 8.00 - 16.30

Чт: 8.00 - 16.30

Пт.: 8.00 - 16.30

Завдання практичного психолога.


  1. Здійснювати психолого педагогічний супровід дітей, що потребують уваги психолога.
  2. Проводити корекційно-розвивальні заняття з розвитку пізнавальної та емоційної - вольової сфери дітей.
  3. Сприяти повноцінному особистісному і інтелектуальному розвитку дітей на кожному віковому єтапі.
  4. Забезпечувати індивідуальний підхід до кожної дитини на основі її психолого-педагогічного вивчення.
  5. Сприяти психолого-педагогічній компетенції батьків та педагогів щодо психологічного розвитку дитини.

Психологічне консультування дітей - це особлива форма допомоги сім'ї з боку психолога, орієнтована на подолання життєвих труднощів дітей та їх батьків.


Мета консультування


Вирішити проблему, що виникла у дитини шляхом аналізу ситуації, що склалася, знаходження балансу у взаєминах і відновлення сприятливого психологічного клімату в родині. Дитячий психолог працює з актуальним станом дитини і батька, проводить первинну діагностику, задає питання про життєвій ситуації і структуру сім'ї. У процесі спілкування психолог створює умови для того, щоб клієнт (батько-дитина) усвідомив свою проблему, зрозумів її причини і знайшов рішення.


Форми роботи практичного психолога


  1. Індивідуальна (у тому числі ігрова, пісочна терапія, арттерапія тощо)
  2. Групова (дитячі тренінги); Психологічна робота в контексті сім'ї (спільна робота дитини і батьків)

З якими проблемами працює психолог


  1. Це соціальні ситуації: дитина йде в дитячий садок, розлучення батьків, смерть когось із близьких, поява члена сім'ї, випадки сексуального або психічного насильства над дитиною, серйозна хвороба дитини або когось із близьких людей, переїзд на нове місце проживання тощо;
  2. Агресія, замкнутість, примхливість, нав'язливі дії, сором'язливість, підвищена образливість, упертість тощо;
  3. Страхи і тревожність дитини;
  4. Проблеми адаптації;
  5. Проблеми спілкування з однолітками;
  6. Патологічні звички: кусання або гризіння нігтів, смоктання предметів, онанізм тощо;
  7. Рівень психічних процесів (пам'ять, увага, мислення) не відповідає віку дитини;
  8. Проблеми логопедичного характеру (усунення психологічних наслідків);
  9. Безпорадність батьків, втрата контролю над ситуацією.
Кiлькiсть переглядiв: 746

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.